Uvjeti korištenja


AUTORSKA PRAVA

AVR ima autorsko pravo na sadržaj ovih web stranica. Od strane AVR-a ste ovlašteni za pregled, preuzimanje datoteka, ispis, kopiranje, distribuiranje i uporabu sadržaja objavljenog na ovim web stranicama ukoliko su zadovoljeni sljedeci uvjeti: - Nisu ucinjene nikakve modifikacije bez prethodnog pismenog odobrenja AVR-a - Na svim je materijalima vidljiva napomena o autorskom pravu, zaštitni znak te ostale vlasnicke napomene - Svako preuzimanje datoteka, uporaba i dr. bilo kojeg dokumenta objavljenog na ovim web stranicama, podrazumijeva Vaše prihvaćanje uvjeta korištenja AVR web stranica. Korištenjem web stranica suglasni ste da će te se pridržavati svih gore navedenih uvjeta.
 
DOSTAVA

Nakon što vaša uplata bude proknjižena šaljemo robu na isporuku. Robu isporučujemo sami ukoliko se radi o području grada Zagreba i ona je besplatna. Dostavu u ostala područja organiziramo putem kurirske službe te ju naplaćujemo u skladu sa njihovim regularnim cjenikom. Dostava je uvijek 'od vrata do vrata' i rok isporuke je 24 sata (za manja mjesta 48 sati). Robu možete i sami podići na našem skladištu radnim danom od 8:30 do 16:30 sati.
 
PRIGOVORI

Sukladno čl.8 st.2 Zakona o zaštiti potrošača (Nar.nov. br.79/07., 125/07.-isp.,79/09. i 89/09.-isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
AVR d.o.o., Radnička cesta 1a, 10000 Zagreb ili na fax: 01/3751-711

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da prilikom podnošenja prigovora navedete sljedeće podatke: Ime i Prezime, adresu za dostavu odgovora.
 
REKLAMACIJE

Ukoliko je isporučena roba pokvarena ili oštećena AVR pokreće postupak popravka ili zamjene unutar 24 sata od zaprimanja zahtjeva. AVR će popraviti ili zamijeniti robu za koju se ustanovi da je neispravna uslijed greške u proizvodnji ili oštećena uslijed transporta. AVR u potpunosti snosi sve troškove.
Kupac je obvezan istu robu vratiti:
- uz originalni račun i s odgovarajućim serijskim brojem kupljene robe
- uz pripadajuću dokumentaciju i kabele
- u originalnom pakovanju (roba s tvorničkom greškom ili oštećena u transportu) 

SERVIS I JAMSTVO

AVR se obvezuje u jamstvenom roku organizirati popravak, popraviti ili zamijeniti svu isporučenu neispravnu robu.
1) Isporučena pokvarena ili oštećena roba
AVR pokreće postupak popravka ili zamjene unutar 24 sata od zaprimanja zahtjeva. AVR će popraviti ili zamijeniti robu za koju se ustanovi da je neispravna uslijed greške u proizvodnji ili oštećena uslijed transporta. AVR u potpunosti snosi sve troškove.
2) Kvar unutar jamstvenog roka
AVR pokreće postupak popravka unutar 24 sata od zaprimanja zahtjeva. Kupac dostavlja proizvod AVR-u ili ovlaštenom servisu na svoj trošak. Ostale troškove snosi AVR. AVR se obvezuje da popravak neće trajati dulje od 45 dana. U suprotnom, AVR unutar roka dostavlja kupcu novi proizvod. Jamstveni rok se u odnosu na zamijenjene dijelove ne produžuje niti počinje iznova teći. Vrijeme utrošeno na popravak izuzima se iz jamstvenog roka.
3) Kvar izvan jamstvenog roka
Kupac dostavlja proizvod ovlaštenom servisu. Sve troškove transporta i rezervnih dijelova snosi kupac.

• Jamstvu ne podliježu kvarovi nastali zbog nepropisnog rukovanja robom, a osobito:
- ako se koristi pribor koji ne odgovara tehničkim normama proizvođača.
- ako kupac modificira opremu.
- ako kupac ne poštuje uputu za rukovanje propisanu od strane proizvođača.
- ako je kvar prouzrokovan naponom struje.
- uslijed samovoljnog otvaranja aparata.
- uslijed mehaničkog kvara (pad, udarac, lom i sl.)

PRIVATNOST PODATAKA

AVR se obavezuje da će čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o korisnicima i informiramo ih o načinu njihova korištenja. Redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke AVR i njeni poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
 
IZJAVA O ODRICANJU

AVR ne preuzima nikakvu zakonsku odgovornost za točnost, potpunost ili korisnost objavljenih podataka. Ulažemo konstantni napor da tehničke podatke i slike proizvoda prezentiramo što točnije i iscrpnije. Ukoliko pak uočite nepravilnosti molimo da nas kontaktirate.
 
POVRAT ROBE

Zadovoljstvo kupaca nam je uvijek na prvom mjestu, te svim našim kupcima jamčimo vrhunsku kvalitetu usluge, stoga – ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, vratite ga u roku od 14 dana, a mi Vam vraćamo novac!

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje dostavnom službom) može se vratiti u roku od najkasnije 14 dana od primitka robe, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Povrat mora biti unaprijed dogovoren, a trošak povrata odnosno dostave robe, snosi kupac.

Uz robu koja udovoljava povratu sredstava, obavezno mora biti priložen jamstveni list, kopija računa, te pisana obavijest o raskidu ugovora sa brojem računa na koji ćemo izvršiti povrat sredstava.

Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat robe će biti odbijen, a troškove transporta snosi kupac.  

Roba mora biti vraćena u neoštećenoj i originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka od 14 dana, i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na AVR d.o.o., Radnička cesta 1a, 10000 Zagreb, Hrvatska), telefaksom na +385 1 3751 711 ili elektroničkom poštom na prodaja@avr.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Za sve dodatne informacije, molimo da nas kontaktirate.
 
RJEŠAVANJE SPOROVA PUTEM INTERNETA

Direktiva o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova nudi Vam mogućnost postizanja izvansudske nagodbe u slučaju pritužbe u vezi online kupnje, putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

Online Dispute Resolution (ODR) je online platforma za rješavanje sporova, a omogućuje rješavanje sporova vezanih uz internetsku kupnju u EU podnošenjem online pritužbe na jednom od 23 jezika EU. Podnošenje pritužbe je besplatno, a na rješavanju spora raditi će neko od odabranih tijela za rješavanje sporova.

Drugim riječima, ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.