Servis i jamstvo


AVR-ov je cilj osigurati vrhunsku servisnu uslugu, kako u jamstvenom roku, tako i po njegovu isteku.
AVR je ovlašteni serviser za svu opremu zastupljenu u našem prodajnom programu. Ukoliko poslujemo sa opremom za koju je neka od partner tvrtki ovlašteni zastupnik, prilažemo originalno jamstvo putem kojeg možete ostvariti prava kod servisa ovlaštenog od zastupnika.

OVLAŠTENI SERVIS
AVR d.o.o.
Radnička cesta 1a, 10000 Zagreb
Tel: +385 (0)1 3751 710
Radno vrijeme: 8:30-16:30 (pon-pet)
 
Provjera statusa servisnog naloga
Broj servisnog naloga:     


Ukoliko nije drugačije propisano od strane proizvođača, pregled jamstvenih rokova za određenu grupu proizvoda možete pronaći u niže navedenoj tablici. Molimo da čuvate originalni jamstveni list kako bi mogli ostvariti prava iz jamstvenih uvjeta. Ukoliko ga niste dobili molimo da nas kontaktirate.

 
 GRUPA PROIZVODA  JAMSTVENI ROK  NAPOMENA
 Projektori  2 ili 3 godine  lampa 6 ili 12 mjeseci
 Dokument kamere  3 godine  
 Interaktivni LCD monitori  2 ili 3 godine  
 Video zidovi  12 mjeseci  
 Distribucija signala  2 ili 3 godine  
 Kontrolna oprema  2 ili 3 godine  
 Audio-konferencijska oprema  3 godine  
 Ostala audio oprema  12 mjeseci  
 Projekcijska platna  2 ili 3 godine  motor 5 godina
 Nosači  5 godina  
 

UVJETI SERVISA
AVR se obvezuje u jamstvenom roku organizirati popravak, popraviti ili zamijeniti svu isporučenu neispravnu robu.
1) Isporučena pokvarena ili oštećena roba
AVR pokreće postupak popravka ili zamjene unutar 24 sata od zaprimanja zahtjeva. AVR će popraviti ili zamijeniti robu za koju se ustanovi da je neispravna uslijed greške u proizvodnji ili oštećena uslijed transporta. AVR u potpunosti snosi sve troškove.
2) Kvar unutar jamstvenog roka
AVR pokreće postupak popravka unutar 24 sata od zaprimanja zahtjeva. Kupac dostavlja proizvod AVR-u ili ovlaštenom servisu na svoj trošak. Ostale troškove snosi AVR. AVR se obvezuje da će popravak izvršiti u razumnom roku. U suprotnom, AVR unutar roka dostavlja kupcu novi proizvod. Jamstveni rok se u odnosu na zamijenjene dijelove ne produžuje niti počinje iznova teći. Vrijeme utrošeno na popravak izuzima se iz jamstvenog roka.
3) Kvar izvan jamstvenog roka
Kupac dostavlja proizvod ovlaštenom servisu. Sve troškove transporta i rezervnih dijelova snosi kupac.

• Jamstvu ne podliježu kvarovi nastali zbog nepropisnog rukovanja robom, a osobito:
- ako se koristi pribor koji ne odgovara tehničkim normama proizvođača.
- ako kupac modificira opremu.
- ako kupac ne poštuje uputu za rukovanje propisanu od strane proizvođača.
- ako je kvar prouzrokovan naponom struje.
- uslijed samovoljnog otvaranja aparata.
- uslijed mehaničkog kvara (pad, udarac, lom i sl.)