Česta pitanja - FAQ


dostava - plaćanje - montaža - servis

 
DOSTAVA

Da li se dostava dodatno naplaćuje?
Dostava se naplaćuje sukladno aktualnom cjeniku kurirske službe.
Koju kurirsku službu koristite?
AVR ima sklopljene ugovore sa svim većim kurirskim službama. Ovisno o cjeni usluge, mjestu isporuke, hitnosti i vrijednosti pošiljke biramo prikladnu službu. Ukoliko želi kupac može odabrati željenu službu.
Koliko vremena je potrebno za dostavu?
Dostavu u ostala područja organiziramo putem kurirske službe na čijoj stranici možete pratiti status vaše pošiljke. Dostava je uvijek 'od vrata do vrata' i rok isporuke ovisi o adresi dostave i kurirskojslužbi.
Roba mi nije dostavljena. Što da radim?
Molimo provjerite da li ste dobili potvrdu slanja robe na isporuku. U potvrdi šaljemo i broj pošiljke kako bi mogli pratiti njen status. Najčešći rok isporuke je unutar 48 sata. Ukoliko roba nije dostavljena u roku od 72 sata molimo da hitno kontaktirate nas ili kurirsku službu.
 
MONTAŽA

Da li montirate proizvode iz vaše ponude?
Za sve proizvode iz naše ponude u mogućnosti smo vam ponuditi uslugu montaže i spajanja.
Koliko se naplaćuje montaža?
Svaka montaža ili spajanje sustava je specifično i ne postoji univerzalan cjenik usluga. Cijena ovisi o prostoriji, proizvodima koji se montiraju, specijalnim zahtjevima kupaca, lokaciji, uvjetima... Za konkretnu ponudu molimo da nas kontaktirate na nase kontakt telefone ili e-mail.
 
PLAĆANJE

Koji načini plaćanja postoje?
Plaćanje možete izvršiti putem virmana, kreditne kartice (Visa, Mastercard) ili putem nenamjenskog kredita i leasinga.
Da li odobravate kupnju na više rata?
Kupnju na više mjesečnih rata možete ostvariti putem potrošačkog kredita ili leasinga. Pravne osobe i stalni partneri imaju mogućnost dogovaranja odgode plaćanja uz odgovarajuće instrumente osiguranja.
Da li je moguće ostvariti dodatni popust?
Pojedine proizvode smo u mogućnosti ponuditi po povoljnijim uvjetima. Cijena ovisi i o količini traženih proizvoda. Također odobravamo popuste za edukacijske ustanove i neprofitne organizacije. Za detaljnije informacije molimo da nas kontaktirate.
 
SERVIS

Gdje mogu servisirati proizvode?
AVR je ovlašteni serviser za svu opremu zastupljenu u našem prodajnom programu. Ukoliko poslujemo sa opremom za koju je neka od partner tvrtki ovlašteni zastupnik prilažemo originalno jamstvo putem kojeg možete ostvariti prava kod servisa ovlaštenog od zastupnika.
Da li dajete jamstvo na robu?
Naravno, uz svaki izdani račun obavezno prilažemo originalni jamstveni list. Jamstvo je uvijek u skladu sa rokom i uvjetima propisanim od strane proizvođača.
U kojim slučajevima se uvažavanju reklamacije?
AVR se obvezuje u jamstvenom roku popraviti ili zamijeniti svu neispravnu robu ako istu vratite:
- uz originalni račun i s odgovarajućim serijskim brojem kupljene robe
- uz pripadajuću dokumentaciju i kablove
- u originalnom pakovanju (roba s tvorničkom greškom ili oštećena u transportu)
Koji su uvjeti za popravak u jamstvenom roku?
Jamstvu ne podliježu kvarovi nastali zbog nepravilnog i nepropisnog rukovanja robom, a osobito:
- ako se koristi pribor koji ne odgovara tehničkim normama proizvodača.
- ako kupac modificira opremu.
- ako kupac ne poštuje uputu za rukovanje propisanu od strane proizvodača.
- ako je kvar prouzrokovan naponom struje
- uslijed samovoljnog otvaranja aparata.
- uslijed mehaničkog kvara (pad, udarac, lom i sl.) 
Tko snosi troškove slanja robe na servis?
Kupac dostavlja proizvod u servis (AVR) na svoj trošak. Nakon servisa AVR vraća proizvod kupcu na trošak AVR-a.


Niste pronašli odgovor?  Pitajte nas!