Ključ za nadogradnju hibridnih iskustava učenja


Dolazak i odlazak pandemije i karantene učinio je izraz hibrid ne samo našom svakodnevicom, već i statusom quo na radnim mjestima ili u učionicama. Kako komunikacija u podijeljenim prostorima postaje standardna, mnogi se nastavnici bore podijeliti između okruženja licem u lice i ostalih raštrkanih na drugom kraju žice. Ipak, pružanje odgovarajuće pažnje i pravovremene podrške objema grupama ostaje izazov. Čak i iskusni učitelji mogu biti preopterećeni, ignorirajući jednu skupinu ili ne podržavajući obje učinkovito. Asinkrone interakcije još uvijek nam nude određenu pogodnost i slobodu da nastavimo istraživati ​​kada krećemo naprijed unatoč vremenu i trudu koji mogu varirati kada je u pitanju navikavanje na "sve u hibridu". Međutim, nije lako postaviti hibridnu učionicu, a istovremeno osigurati da je učinkovita za učenike, virtualne ili fizičke. 

Google učionica uskočila je tijekom pandemije
Besplatna platforma namijenjena učiteljima i učenicima, Google učionica nudi široku paletu funkcija, uključujući komunikaciju s učenicima, organiziranje razrednih događanja i upravljanje pristupom materijalima. Njegovo intuitivno sučelje čini postavljanje i prijavu za nekoliko minuta. Bogati ekosustav, od Google dokumenata, obrazaca, slajdova i diska do Gmaila, čini vrlo dosljedno i učinkovito iskustvo - jedna prijava za sve. Optimiziran tijek rada učinio ga je odgovorom na učitelje širom svijeta i No.1 Sustav za upravljanje učenjem (LMS). Čak i korisnici konkurentskih rješenja mogu vidjeti prednosti integracije elemenata Google učionice u svoje razrede.



Sramežljiviji od snimanja i dijeljenja u stvarnom vremenu
Sveobuhvatan kakav jest, alat Google Classroom još uvijek nije dovoljno uspješan kao sveobuhvatno središte sadržaja o kojem su učitelji sanjali. Iako učitelji mogu snimati videozapise uživo i postavljati sav sadržaj na YouTube kao biblioteku za nastavni materijal, sama Google učionica nije zamjena za samostalnu video platformu koju bi većina učitelja prihvatila bez razmišljanja. Štoviše, iako ne traje dugo da se učitaju snimljene sesije ili materijali prije nastave, to je još uvijek daleko od zadovoljavajućeg za pristup studentima na nastavi ili nakon nastave kada je interaktivnost prioritet. Većina ovih nedostataka daleko je od toga da pokvari posao, ali su korisni kada se razmatraju komplementarna rješenja za poboljšanje korisničkog iskustva i, na kraju, rezultata učenja. Zahtjevi za simultanim interakcijama tek treba biti ispunjeni u hibridnom okruženju.

Posljednji korak do besprijekornog
Google učionica izvrstan je portal za učitelje na kojima čuvaju svoje digitalne planove lekcija, stvaraju zadatke i raspoređuju materijale za čitanje, videozapise i druge resurse za više razreda. Postavljanje je jednostavno u roku od nekoliko sekundi; kontrola pristupa i upravljanje datotekama su intuitivni i jednostavni za korištenje. Ali, nažalost, učinkovite interakcije u razredu u praksi zahtijevaju više od gore navedenog. Prvi je izvrstan za snimanje izbliza, što ga čini praktičnim kad god je potrebno isticanje detalja predmeta ili određenog retka u udžbeniku za cijeli razred. Potonji, dizajniran za snimanje ili strujanje predavanja, prikladan je za pregled na nastavi ili pristup nakon nastave. Zajedno s Google učionicom, oboje su ključni u stvaranju učinkovite interakcije između nastavnika i učenika.

Integrirano za sudjelovanje
Dizajnirana puno prije pandemije, većina naslijeđenih rješenja pruža manje od optimalnih iskustava, samo da bi naša istraživanja bila u ravnomjernom hibridnom okruženju na pola puta. Očekuje se da će rješenja nakon COVID-a biti inkluzivnija, olakšavajući studentima u različitim prostorima i potičući suradnju na daljinu. Jedna zajednička karakteristika ovih rješenja je da premošćuju margine/praznine koje ostavljaju glavni pružatelji usluga. AVer-ov 2-u-1 vizualizator A30 i njegov paketni program, AVerTouch, ilustriraju kako integracija može dodatno poboljšati korisničku pogodnost—sve Googleove usluge pod čistim sučeljem za jednostavan pristup.



Sigurnosno kopiranje i dijeljenje na licu mjesta
Također optimizira tijek rada, svodeći nepotrebna čekanja, selidbe, prijave i prebacivanje između zadataka i usluga na minimum kako bi se osiguralo središte nastave i učenja. Štedi dodatni napor, A30 se može postaviti na automatsku sinkronizaciju i prijenos snimljenih datoteka na Google Drive. To dramatično eliminira patnju za nastavnike, koji nemaju izbora nego gurati rezervne zadatke u stanke dok žure između razreda. Trenutna sigurnosna kopija pridonosi pogodnosti, skraćujući vrijeme čekanja između stvaranja sadržaja i pristupa učenika. Još jedna prednost koja ga ističe u odnosu na druge vizualizatore je ugrađeni AI, koji nudi korekciju slike u stvarnom vremenu, osiguravajući da su sve slike okrenute gore-desno, bilo da je glava kamere okrenuta gore ili dolje. Dizajnirana za poboljšanje interakcije u razredu, eksperimentalnih procesa i sesija pitanja i odgovora, ponuda A30 je solidan partner za učinkovito učenje u bilo kojem hibridnom okruženju.