5 znakova da Vam je tehnologija u sobi za sastanke - zastarjela!


Izgledaju li i Vaši sastanci ovako?
Vaš poslovni prostor reflektira Vaš odnos prema poslu, a Vašim klijentima suptilno šalje poruku da li mogu imati povjerenja u Vas ili ne. Dakako, prostor u kojem najčešće komunicirate s njima je Vaša soba za sastanke, ili ukoliko se radi o većem poduzeću - konferencijska soba.

Da bi Vas klijenti, ali i sami zaposlenici shvatili ozbiljno, tehnologija u konferencijskoj sobi ne bi smjela biti iz prošlog stoljeća, već relativno moderna, prilagođena potrebama tvrtke, te dorasla svim izazovima današnjeg poslovanja.

Kako bi Vam pomogli odlučiti je li Vaša tehnologija već muzejski primjerak ili zadovoljava suvremene kriterije, sastavili smo kratki popis u nastavku.
 

#1 Kada želite podijeliti zaslon (screen share), hodate okolo i dodajete svoj uređaj prisutnima


Unatoč tome što govorite, većina ljudi često mora i vidjeti ono o čemu govorite, kako bi točno shvatili što želite reći, bilo da se radi o podacima u tablici ili grafu, nekakvom nacrtu, skici i slično. Upravo tada je dijeljenje zaslona (screen share)  najbrži i najlakši način da svi sudionici sastanka vide o čemu je zapravo riječ.

Ako Vaš sustav ne dopušta dijeljenje ekrane s lakoćom i u trenu, zapravo dozvoljavate tehnologiji da zasjeni i uništi Vašu prezentaciju, jer izostaje onaj, tako potreban, woow-efekt. Idealan sustav mora imati značajku dijeljenja zaslona, koji omogućuje svima, da s bilo kojeg uređaja podijele sliku svog zaslona sa svim sudionicima, bilo da su prisutni fizički ili pak putem video konferencijskog poziva.


#2 Zbog web kamere izgledate kao da zovete iz svemirske postaje

 
Ako Vas zrnate snimke snimljene trenutnom konferencijskom kamerom, podsjećaju na Poltergeist svaki put kada upalite sustav, vrijeme je za otpis robe. Ništa nije više amaterski od loše kvalitete slike, posebno danas, kada Full HD kamera košta otprilike kao par novih cipela. Stoga, nemojte se pomiriti s lošom slikom. Naprosto - nemojte!


#3 Ronioci na velikim dubinama čuju bolje nego Vi

 
Igra gluhog telefona je bila zabavna dok smo bili mali. U poslu nije, nikako. Pogotovo kada ste prisiljeni igrati ju svakodnevno, na svakom sastanku, samo zato što Vaš audio sustav ne dopušta da jasno čujete što je druga strana rekla. Naravno, problem postaje još veći ako zbog toga dolazi do nesporazuma u komunikaciji s drugom stranom, pa primjerice u pregovoru s klijentom o povećanju budžeta za određeni posao, umjesto njegovog "možda", Vi čujete "oo da!" Kako bi spasili sebe i tvrtku od neugodnosti, rješite se audio sustava koji ne dopušta da se sve čuje kristalno jasno, bezobzira radi li se o napornom tipu iz prodaje, nevjerojatno smirenom govorniku iz ljudskih resursa, ili udaljenog zaposlenika koji se javlja na sastanak iz daleke Mongolije.


#4 Vaš sustav je siguran kao izgubljen novčanik na glavnom trgu


Živimo u doba dana gdje je korporativna špijunaža, odnosno špijuniranje konkurencije svakodnevna pojava. Današnja djeca već u srednjoj školi znaju hakirati sustav. Ako niste nadogradili svoj video konferencijski sustav u posljednjih pet godina, sljedeći put kada zakažete sastank, možete slobodno pozvati i hakere da Vam se pridruže. Prilikom odluke o kupnji novog sustava svakako provjerite ima li enkripciju podataka i  zaštićene protokole za komunikaciju, poput AVer EVC sustava.


#5 Dečki iz tehničke podrške pozvani su na svaki sastank. Za svaki slučaj

 
Postoji suptilna razlika između konferencijske tehnologije koja je pametna i tehnologije koja je - genijalna. Pametna tehnologija donosi relativnu jednostavnost složenih procesa. Tehnologija koja je genijalna, toliko je jednostavna za korištenje, da se bilo tko (doslovno mislimo - bilo tko!) može njome koristiti - bez pomoći IT službe. Ako Vaši zaposlenici zaziru od dogovaranja sastanka u konferencijskoj sobi, jer se svaki put osramote zbog tehnologije i sustava za video konferenciju - vrijeme je za nadogradnju na nešto genijalno!

Pročitajte: Konferencijska dvorana i/ili soba za sastanke - što od AV opreme Vam je potrebno?
 
Razmišljate o novoj audio / video i prezentacijskoj opremi?
Dogovorite sastanak s našim stručnjacima ili nas nazovite za savjet!


 
 


Kako naša tvrtka može unaprijediti Vaše poslovanje?


U našoj ponudi možete pronaći kompletnu audio video, multimedijalnu i prezentacijsku opremu, potrebnu za opremanje učionica, ureda, soba za sastanke i konferencijskih dvorana i slično. Naše stručno i educirano osoblje s više od 15 godina iskustva s AV opremom, rado će Vas savjetovati i predložiti Vam rješenje prilagođeno Vašim individualnim, poslovnim potrebama. Također, rado ćemo Vam prezentirati rješenja i sustave na Vašoj ili našoj lokaciji, te Vam na licu mjesta pokazati kako to sve funkcionira u praksi. Osim konzultacija i prodaje, nudimo Vam i profesionalnu uslugu montaže i spajanja opreme, kao i edukaciju novih korisnika za korištenje opreme, ali i  tehničku podršku i servis nakon prodaje.