7 novogodišnjih odluka za uspješno poslovanje u 2018. godini




Da bi osigurali uspjeh u novoj godini, većina malih tvrtki priprema se gotovo cijele godine, jer je to zapravo posao koji nikada ne završava, no s vremena na vrijeme, dobro je zastati, podsjetiti se i postaviti prioritete. Pročitajte naših 7 savjeta za unapređenje poslovanja malih tvrtki u 2018. godini.


1. Provjerite svoj poslovni plan

Ako je prošlo jaaako puno vremena otkako ste zadnji put pregledali ovaj kritičan dokument, sada je vrijeme da to učinite. Pročitajte ga kako biste bili sigurni da je još uvijek usklađen s vašim trenutačnim ciljevima tvrtke. Promijenite ga i ažurirajte ako treba. A ako nikada niste ni imali poslovni plan, pročitajte više na poslovni-plan.hr, i sjetite se Planovi su ništa. Planiranje je sve - Dwight Eisenhower.


2. Postavite ciljeve vašeg poslovanja

Novogodišnje odluke ne moraju se vrititi samo oko privatnog života. Korisno je utvrditi što želite za svoju tvrtku u narednih 12 mjeseci. Budite konkretni, kako biste mogli kasnije mjeriti rezultate i vidjeti jeste li ih ostvarili do kraja godine.


3. Izradite kalendar promocija

Uzmite kalendar i proučite sve blagdane i događaje za koje želite napraviti promocije. To će Vam dati dovoljno vremena za planiranje budžeta, ažuriranja društvenih medija, postova na blogu, oglašivačke kampanje itd.


4. Razmotrite vaše potrebe za zapošljavanjem

Ako ste sve više pretrpani poslom, zaostajete, kasnite i ne uspijevati poštivati dogovorene rokove, možda biste ipak trebali početi planirati strategiju zapošljavanja nove radne snage u 2018. godini. Razmislite o honorarnom zapošljavanju, freelancerima, studentima, vanjskim agencijama za oglašavanje i slično, ako vaš budžet ne dopušta zaposlenika na puno radno vrijeme.


5. Investirajte u novu tehnologiju

Ako ste s tehnologijom u uredu zapeli u prošlom stoljeću, podhitno se modernizirajte. Moderna tehnologija uvelike olakšava i ubrzava posao, a Vašim klijentima šalje poruku o vašem odnosu prema poslu. Kako bi Vam pomogli odlučiti je li Vaša tehnologija već muzejski primjerak ili zadovoljava suvremene kriterije, pročitajte naš kratki popis: 5 znakova da Vam je tehnologija u sobi za sastanke - zastarjela


6. Organizirajte se

Ako ste poput mnogih poduzetnika, Vaš stol je vjerojatano pretrpan, kao i Vaš desktop na računalu. Provedite nekoliko sati čišćenja, bacanja i brisanja stvari koje Vam više nisu potrebne i organizirajte računalne datoteke do početka nove godine. To će Vam olakšati i ubrzati pronalaženje stvari, a i sami ćete lakše disati. Zahvaliti ćete nam dogodine. :)


7. Budite pametniji

Kako biste se što bolje nosili s novim poslovnim izazovima i usavršili svoje znanje, te zaista postali profesionalci u svom poslu - učite! Obvežite se da ćete mnogo čitati stručne blogove, časopise i knjige iz Vaše industrije, ali proučite i prijavite se na brojne konferencije i seminare koji će Vam pomoći da budete još bolji u svom poslu. Osim što ćete mnogo naučiti od vodećih stručnjaka, sklopiti ćete i nove poslovne kontakte, a možda i potencijalne klijente.

 

Kako naša tvrtka može unaprijediti Vaše poslovanje?


U našoj ponudi možete pronaći kompletnu audio video, multimedijalnu i prezentacijsku opremu, potrebnu za opremanje učionica, ureda, soba za sastanke i konferencijskih dvorana i slično. Naše stručno i educirano osoblje s više od 12 godina iskustva s AV opremom, rado će Vas savjetovati i predložiti Vam rješenje prilagođeno Vašim individualnim, poslovnim potrebama. Također, rado ćemo Vam prezentirati rješenja i sustave na Vašoj ili našoj lokaciji, te Vam na licu mjesta pokazati kako to sve funkcionira u praksi. Osim konzultacija i prodaje, nudimo Vam i profesionalnu uslugu montaže i spajanja opreme, kao i edukaciju novih korisnika za korištenje opreme, ali i  tehničku podršku i servis nakon prodaje.