Pozadinska glazba u maloprodaji


Ovako PA aplikacije s pozadinskom glazbom mogu pospješiti prodaju u trgovinama
 
Glazba utječe na nas, na očigledan način kada nam se raspoloženje odmah popravi dok slušamo pjesmu koja nas veseli. Kad su u pitanju PA projekti u maloprodaji, trgovce uvijek iznova moramo podsjećati na primjenu glazbe u trgovini s jasnim ciljem. Često u pozadini zvoni radio postaja ili svira omiljena glazba vlasnika. Međutim, obično nitko o tome nije razmišljao. Ovdje vrijedi jednostavno osnovno pravilo: brza glazba animira kupce da se brže kreću kroz trgovine. Obično je to upravo ono što trgovci žele: kupci koji ostaju u trgovini. Kupci koji provode više vremena u trgovini kupuju više. Ovi učinci su dokumentirani u raznim studijama. Specifična uporaba PA aplikacija u maloprodajnim trgovinama dio je takozvanog "senzornog marketinga".



U maloprodaji glazba mora podržavati koncept trgovine
 
Prema riječima stručnjaka, glazba u trgovini izoštrava profil brenda. Mnogi trgovci na malo podcjenjuju učinak glazbe na njihove kupce, iako je prva stvar koju kupci često percipiraju upravo glazba. Glazba zamjenjuje vrevu pješačke zone ili buku ulice. Dočekuje kupca. Stoga je pozadinska glazba idealno sastavni dio cjelokupnog koncepta trgovine. Pozitivna povezanost s brendom trgovca najbolji je mogući rezultat koji glazba može postići u maloprodaji. Tako trgovci delikatesama mogu stvoriti ambijent koji podsjeća na delikatesne restorane za gurmane.

Velika glasnoća je zabranjena
 
Glasnoća u trgovini se mjeri u decibelima. 64 decibela (dB) apsolutni je maksimum za pozadinsku glazbu u maloprodaji. Koliko god glazba bila dobro odabrana, ako glasnoća prijeđe određenu granicu, kupac će to doživjeti kao iscrpljujuće. Kao smjernica: 40 dB je tiha pozadinska glazba, a 64 dB glasan razgovor.

Nekoliko PA zona za veće trgovine

Glazba u vlastitoj trgovini trgovca također može značiti da bi u različitim zonama odgovarali različiti stilovi glazbe. Možda je trgovina podijeljena na dnevni boravak za degustacije i prodajni prostor ili asortiman proizvoda uključuje delikatese iz različitih kultura. Takvi projekti zahtijevaju pojačalo koje može osigurati nekoliko zona s različitim stilovima glazbe putem tehnike linije od 100 V, npr. ovo zonsko matrično pojačalo.

Trgovina s visokim stropovima?
 
Što se tiče PA aplikacija u maloprodaji, morate imati na umu da li se trgovina nalazi u staroj zgradi ili preuređenoj tvorničkoj zgradi. U tom slučaju stropni zvučnici za ugradnju nisu prikladni zbog širokog raspona zračenja i velike udaljenosti do primatelja. Dobro planirani zidni zvučnici mogli bi biti opcija ako zidovi trgovine to dopuštaju. Zidni zvučnici ispunjavaju svoja ograničenja kada su zidovi jako udaljeni, npr. u trgovinama koje se nalaze u starim industrijskim zgradama. Dakle, ako je trgovina vrlo prostrana po visini, kao i po površini, više zvučnici bit će dobra opcija.

Nadamo se da ste uspjeli ponijeti malo inspiracije za buduće projekte. Planirate li sustave javnog razglasa za trgovce i vlasnike trgovina? Za dodatna pitanja kontaktirajte naš prodajni tim